Öz Ceza

Doğru biri miyim ben okuyucu? Yani tüm anlamlarıyla soruyorum: Dürüst, hakkaniyetli, erdemli, düzgün, anlayışlı, kibar, sevecen ve diğer anlamlarıyla... Bence değilim. Bunların biri bile değilsem doğru değilim ve evet diğer hepsi olmak da hiçbir şey ifade etmez. Kaldı ki bunlardan birini yüzde yüz değil de doksan dokuz kapsıyor olayım yine yetmez anlıyor musun?


Sen şimdi bana diyeceksin ki kim doğru o zaman, kimse olamaz. Yahu ben değilim bir kere ben, herkes doğru olmuş ya da herkes olabileceği en yanlış olmuş ne fark eder ki.
Bugün 7 Ağustos 2023 ve saat sabahın dördü, işte ben bu şimdiyi bir mıh gibi taşıyacağım kalbimde. Biliyorum kasıt değil hata belki yaptığım, cahillik, densizlik, düşünememişlik yahut her neyse, hem ne önemi var ki... Bir şeyin hata olması sonucunu yumuşatsa keşke ama hayatın hiçbir yerinde bu yok, çünkü artık bir şeyler gitti oradan, düştü yerinden, ben düştüm okuyucu ben, kendimi düşürdüm.

Doğru olmayan biri, doğru biri olmadığı kadar herhangi kimse için, artık doğrusu da olmayan biridir benim nezdimde; gerçi ilk kez sebep öznesi benim kayboluşumun, gönül isterdi ki yeterince uzak olabilsem bilmeyecek kadar her şey ve herkesten, başta kendimi dahil, düşünüyorum daha iyi kılar mıydı gitmek değilse bile hiç olmamış olmak ve unutturmak için ne kadar zaman gerekirdi kime kendimi...
Ha ben biliyorum ki bir daha aynı şeyin zerresini dahi yapmayacağım fakat bu durum bile beni olsa olsa sonradan düzelmiş bir doğru yapar, zaten akıl da başa ne zaman önceden gelmiş.

Ve keşke bir öz ceza biçimi olarak meşru olsaydı
Ansızın bir yere yığılıp kalmak, sonsuza dek.

0 Yorum:

Yorum Gönder