Yeni Gözler


Belirip belirip kayboluyorum kendi hayatımda
İhtimaller uydurarak... Anca öyle uyanıyorum
Gidiyorum gün be gün, baksana, ben miyim sahi?
Vazgeçtim, baksan utanırım yeni gözlerime, bulamasan ne beni ne kendini.

Alptuğ olmanın adı kaldı sadece, bir numarası yok çoktandır, albenisi yok. 
Hevesim, nefesim, sıcak hislerim, o dünkü güvenim, kırık da olsa sevgilerim;
Bir karton kutuya konulduğunda görüldü en son
Şimdi nerde kim bilir, epeydir soğuk burası. 

Hiçbir zaman bulamayacağım kadar kaybettim aradığım onca şeyin tarifini, geç kalınmış bir bulma bile benim değil artık. Savruldum, iş işten geçti.

Sanırım ben korka korka
Gözlerimle gördüm
Geri dönüşüm olmadığını 
Ey dünya beni de affedersin bir şekilde
Senden olamadım ama yine de biliyorum 
Bir zamanlar en çok bana yakışırdın. 

Şimdi ben; kötü, karanlık, çirkin
Her şey önemsiz, birden bırakmak tatlı. 


0 Yorum:

Yorum Gönder