Kalkalım Artık


Kalkalım artık, silinelim masadan
Ne iz ne anı; dün zaten yoktu, bugün bizim değil
Kalkalım artık, geç bile kaldık, hele ki sen...
Al eşyalarını gidelim. Ben mi? Ben bu kadarım.
Artık bekleyemem seni, gidiyorum
Ya yetiş bana, ya benliğini ilan et

Gittik diyelim hadi, zor da olsa bıçak gibi kestik
Her bağımızı, kötüyle birlikte daha çok da iyiyi
Yaktık diyelim, kendimize benzettik.
O yeni yerde yeni birileri çıkmayacak mı?
Çok iyi bile olsalar sesleri, hareketleri, sevdikleri
Bize olanları hatırlatmayacak mı?

Hadi bugün Beyza sordu bilmeden,
Herkesin adını anmaya çekindiklerinden birini
Sen söyle sevgili kendim, nasıl eminsin?
Bu bir daha yaşanmayacak mı?
Hem değişir mi biri adını anmış ha anmamış
Gidince unutabilecek misin ki?

Kalkalım masadan eyvallah
Ama devirdikten sonra en azından
Bu masa hep bizsiz masaydı, bizsiz de masaydı
Yeter artık, o güzel Alptuğ eski bir masaldı.

,

0 Yorum:

Yorum Gönder