Elveda Dostcum

Elveda dostçum elveda
Geçmişi silmek -benim için- ne kadar acı da olsa
Tadı gelmiyor artık senle konuşmanın
Can bile yanıyor ne yalan söyleyeyim
Biz diye bir şey var mıydı ki de,
Söyle, şimdi neyle övüneyim.

Elveda dostçum elveda,
İlk ben gitmeliydim bu defa,
Üzerime yıkılmadan, bina ettiğim dostluk sana
Seni bilmem ama kan ağlıyor benim için,
Biraz kırgın bolca hiçim,
Yine de boşver, hiç yoktan geçip gittim

Elveda dostçum elveda,
Başka dostlarla, anlaşılan o ki daha iyilerle
En mutlu günler dilerim sana
Hatırına dahi değmediğim
Dostluktan yokluğa sen gibisini görmedim
Dostumsun, öyle kalacaksın ama elveda işte.

Alptuğ öldü ey dost, söyle nasıl bilirdin?
Bilir miydin sahi? bir zamanlar bari sever miydin?
Ben seni çok severdim ey dost,
Hala da öyle ama işte,
Bir ölü ne kadar sevebilirse... katilini.
Ben de seviyorum. Elveda dostçum. Elveda.

0 Yorum:

Yorum Gönder