Dur İhtarı

Ateş açmışım kadere
Ateş açmışım bilinmeyen yüzlere bir gece vakti
Siliniyor lambası altında sokağın, dünüm yarınım
Bağırıyorum, kanla karışık tükürüklerim ölüyor
Sirenlerim inliyor yalnızlığa, kırılıyor her oluş
Dur diyorum durmuyorsunuz, bu son uyarım
Ateş açmışım diyorum! Geliyorum!
Zimmetli mutluluğum, benden değil mecburi
Alıp gitmeyin diyorum, bu bir dur ihtarı!

Bir el havaya sıkıyorum, diğeri kalbime gidiyor
Benmişim akan, geceye düşen
Ekip otosu doldurmayan tek kişiliğim
Arasında mavi-kırmızının
Sıkışıyorum
Dayadığım duvar batıyor sırtıma
Yıkılan duvar değil sırtımmış
Kanım orda uzunca
Unutulmak bürüyor rozetimi
Bazı şeyleri çok özlüyorum...

Her gece kimsenin duymadığı
Bir dur ihtarını sayıklayıp
Kafama sıkıyorum
Barut kokuyor kalbim.
Dur! Bu son ihtarım!

0 Yorum:

Yorum Gönder