İsrafiyet

Değişmişse arkandaki şeyler, arkanı döndüğünde geçekten arkanı mı dönmüş sayılırsın?


Hüzünlenme o yüzden bırak, evet dostun değillermiş, evet o kız da seni hiç sevmemiş; kötü olan her boka evet, çevir başını devam et. Sen de bir avuntu bul kendine, ya ben gibi parayla yat kalk ya başka bir halt et; bir çaresine bak ama çok geçmeden, yoksa unuttun sandığın bir günün gecesinde yahut abuk bir salisesinde eski güzel günleri hatırlıyorsun.

Unutma, eski güzel günler, eski kötü günlerden daha kötüdür. Bir tek eski bayramlar iyidir, yoksa eski dosttan, eski aşktan bir yol olduğunu gördün mü sen hiç?

Hepsi israf yavrum israf, çevir başını kabul et otur aşağı. Zor zaten, ben kolay falan demedim. Sık dişini ve ayırma gözünü önünden, bir yol çiz kendine; ister saçmalığın daniskası olsun ister asla varama sonuna, yapamadı desinler.
Varman gerekmez, kaçsan kafi.
Ben mesela zenginlik peşinde koşturuyorum, olunca bir şey değişeceğinden mi dersin? Yoo, oyalanıyorum işte, aha dilimle söylüyorum daha ne.

0 Yorum:

Yorum Gönder