Ben Yokum


Ben yokum bu kanlı paravanın ardında
Hesap-kitaplar, değilmeyen ama değişen dostlar
Dersen bana gel sen de dahli ol bu bağsız ilişiğin
Ben yokum riyanın mezarında

Meşgulüm eski dost, sana ayıracak vaktim yok
Evet yalnız sana, heptir kuru bir dal olan sana
Hak ettiğini vereceğim deli arasam da geçmişi
Yaşımı da yakacağım kurun yanında
Bir ben düşünüyorum durup ince şeyleri
Bir ben sevgi duyuyorum
Bir ben özlüyorum 
Her zamanki gibi 

Her gece üçte aklına birileri gelen olmak değil
Kendiliğinden gelebileceğim akıllar istiyorum
Bir bağ bitiyor, yalnız ben hatırlıyorum,
Yalnız benim göğsüm değer vermiş belli ki
Yazık günüm yazık, akla gelecek kadar yokum

Boktan bir an gelirsem aklına yıllar sonra
Bir sigara söndür bileğinde
İşte hep yanacak bir sigarasın sen de
Ne kadar bastırsam da benliğime

,

0 Yorum:

Yorum Gönder