Gençlere ufak bir tavsiye


Gençlere tavsiyeler:

Sakın ha yalnızlıktan, dışlanmaktan korkup da, birileri gidecek diye olmadığınız şeyler yapmayın ; gün sonunda illa giderler ve siz o yaptığınız ile kalırsınız.
Çok genç görüyorum, yalnız kalmamak için arkadaş ortamında sigara içmeye başlıyor mesela, sonra o arkadaşlar gerçek olmadıkları için gidiyor sigara kalıyor falan.

Bırakın köşeli desinler, zor adam desinler, deli desinler; çünkü öyle ya da böyle, ağzınızda kuş da tutsanız eğer onlar doğru kişiler değilse on sene sonra dahi olsa pat diye gün sonunda yalnız kalıyorsunuz bu kaçınılmaz. Madem yalnız olacağız, demir birer bilye gibi olalım. 

Ben bu blogu sizler için açtım aslında; mesaj ve yorumlarınızı görüyorum, birinin sizi tam anlamıyla anladığı için olan mutluluğunuzu... Ve bilin isterim ki her kim kenara itildiyse, fark edilmediyse, verdiği değer abartı bulunduysa ben onun da, hatta en çok onun abisiyim!

0 Yorum:

Yorum Gönder