Kendi Halinde Bir Adam


Memnunum şimdiki halimden okuyucu, iki üç sağlam dostum var, haricinde yaklaşmak isteyeni bile yaklaştırmıyorum; bu onların suçu değil, n'apıyım tadı yok benim için insanların artık, karşımdakinin gözlerinde görüyorum kıymet verir bakamadığımı artık. Neden diyorum, neden benimle konuşmaya, bir şey paylaşmaya çalışıyorsun, çok mu lazım, ne değişecek hayatınızda, ben böyle iyiyim, kalsın... Bir daha olmaz. Çok ısrar ederlerse, istemeyerek de olsa iyi bir şey yaptıklarına pişman olacakları kadar kızıyorum, haksız ama mecburum, bu kaleyi hep önden girenler ilk terketti. 

Kendime döndüm iyice, ucunu kaçırsam da önemi yok, daha kötü günlerim olmuştu. Sadece bazen... Bazen keşke kaydadeğer bir geçmişim olsaydı diyorum, dünü olmayıp bugün ortasından başlamış gibiyim yaşamaya, bir nevi yetimlik gibi bu da, anacak tatlı hatıra, iyi kalan bir şey yok, eski bir Alptuğ sadece burada var, o ise o zamanlar bile ölüydü zaten.

Çalışıyorum, işimde sürekli ilerliyorum, yeni müşteriler ediniyorum, iyi ve samimi iş ilişkileri kuruyorum, adım adım kendimi gerçekleştiriyorum. Bu oyalıyor beni artık, en azından her an gelmiyor aklıma, bana neler neler yapanların bedelsiz musmutluluğu. Bazen rüyalar görüyorum sadece yine, bir resme falan rastlıyorum bir yerde; kalbim sıkışıyor, yitmek istiyorum, sanki en başa dönüyorum ama yapacak bir şey yok.

Geçmişi olmayan, içi eksik, kendi halinde bir adam ben.
Ellemeyin, benim için bir şey yapmayın, düşünmeyin; izleyebilirsiniz ama bak, ders çıkarabilirsiniz: Nasıl küs kalınır her şeye, bu kadar da iç içeyken.

0 Yorum:

Yorum Gönder