Son Dostlarıma Son Mektup


Keşke kurduğum cümleyi anlamakla beni anlamak aynı şey olsaydı, yine de siz elinizden geleni yaptınız; fakat beni anlamak bana hak vermek demektir, çünkü benim baktığım yerden bakabiliyorsunuz anlamına gelir. 

Düşüncelerim ve hislerim sizi üzüyor anlatınca, anlatmasam yardımınızı reddettiğimi söylüyorsunuz; ama dostlarım kaçırdığınız dev bir nokta var, ben sizi üzmemek için onları söylemeyince onlar bitmiş olmuyor. Tam da bu yüzden gidiyorum işte, umarım bir gün anlarsınız. Çünkü siz varken de yokken de, bir ömür anlaşılmanın hasretiyle yaşadım, öyle olmasa bu blog bir gün biterdi kendiliğinden, keşke.

Biliyorum çünkü kalsam bir tiyatro çevirmek zorunda kalacağız: Her nasılsın dediğinizde yalan söyleyeceğim ve yalan olduğunu saklayamadığım için üzüleceksiniz, hadi doğruyu söyledim diyelim, sıkılacaksınız, bu sıkılmanız sonunda bana kızmaya dönüşecek, bense sizi bu hale getirdiğim için yıkılacağım bu defa.
Bal gibi de öyle olacak, biliyorum, yaşadım. Hadi sustum diyelim, saklamış olacağım, aramızdaki şeye dostluk denemeyecek artık.
Bıktım abi dert anlatmaktan, sizinle aynı konuları döndürüp durmamdan; benim bu derdim anca ölünce geçecek, ben öyle demesem bile öyle.

Bütün ihtimaller bunlar değil, bir tane daha var ama o da düşman başına: Siz de aynı yolun yolcusu çıkacaksınız, son nefesimize kadar birbirimizin gözünün içine bakacağız ama biliyorum bu defa da başka kimsemiz olmaz.
Ben bunu istemiyorum, siz bana kıyasla normal insanlarsınız, normal her ne demekse artık. Siz kaldığınız yerden devam, ben de başımın çaresine bakacağım; evet aynen böyle olacak, itirazlarınız geçersiz, çok istiyorsanız buyurun bana saymadığım bir ihtimal sunun ama hiç sanmıyorum. Benim yalnız ölmem gerek, kabullendim bunu, zaten her şey kabullenmekle başlıyor.



Son olarak, sürekli yalnızım diyorum ve kırılıyorsunuz ya, niye öyle diyorum ben? Hep şu iki adamınki gibi bir dostluk aradım; hep birbirlerinin yanındalardı, hiç yalan söylemediler, küsüştüklerinde bile birbirlerini birden bambaşka görüp siktiri çekmek yerine gelip yine birbirlerinin omzuna kondular... onu sunmaya çalıştım, sundum da hatta ama tek taraflı başarılı olmak bir işe yaramıyormuş. İstediğimi alamadan gideceğim, kabul, eğdim başımı her şeye.

Sizler iyi insanlarsınız,
Umarım ben de öyleyimdir.
Her şey için teşekkür.


0 Yorum:

Yorum Gönder