Çağrılı Şiir

Çağırılmadan gidemeyenlerdeniz biz

Göğsümüzde ölü birer çapayla aşağı
Eş dost alınmasın, hora geçmez hiçbir çaba
Çağırsın bir şey beni ki gideyim 
Farkımdayım, uzun sürüyorum
Bir görünüp bir yok ölüyorum
En son ne zamandım, nereden bileyim

Sesi saklı dünler kadar ani
İlgilenmemekten dolayı olan bilmeyişin tonu;
Arasında karar veren dudakların "var olmaya"
Yetişemese de hiç olmamış şeylere
Kobayı gibi zamanın, düşerek kendinden...
Bence boşver, bir yöntem kalayım denemediğin

Kaybolur gözlerim boşlukta,
Geçmiştir biraz her şey, gözlerimizde bulanan
Öp yahut öldür -ki fark etmez- n'olur bari son kez
Benim için olsun, bana rağmen değil
Durma acır diye, tereddüde hüznümüz yok
Son gördüğüm gibi değilsin, olmayalım
Kaldır at göğsümdekini... Isıtmadan yeme. 

Sıkış gir oraya
Orda kal
Beni de çağır
Yanıma kal

,

0 Yorum:

Yorum Gönder