Çorak


Sen çorak nedir bilir misin okuyucu? 
Çorak öyle susuz falan demek değildir, suya da boğsan envai çeşit bakımını da üstlensen bir parçacık çiçek açamayacak yerdir.

Bazen senin olan tek yer çoraktır, e ne yapacaksın, başını alıp gitmen gerekir. Kimse de anlamaz ha, bıraktı gitti derler toprağını; ha senin ha değil fark etmiyor oysa, nereden bilsinler...
Burda ot bitmez artık, ben kabul etsem de etmesem de, çok da çabalasam, gitsem de, kalsam da, dostlar da olsa, bir ben de olsam, olmasam bile...

Umut diye bir şey yok, umut bir ihtimaldir, binde bir bile bi'umuttur; halbuki sizin umut dediğiniz şey var olan küçük bir ihtimal değil beklenti, bir öyle olsun isteği sadece. Bilmem anlıyor musunuz ama fark da etmiyor zaten.

Galiba çorak olan direkt benim,
Bunu böyle bilin ve gidin artık;
Hem kolay da gitmek, giden çok,
En burdayım diyenler, daha bugün bile
Bir baktım yoklar, bir sorun bile yokken
İster eş ister dost, sessiz sedasız gider an meselesi

Yalnız bırakın beni
Başka memleket mi yok
Çorağım ben, biri, bir şey iyi gelmez
İsteğinizi umut sanıp benim için çabalamayın
Her şey çoktan bitmişti, 
Kimseye ne sevgi ne güven artık
Yok dostlarım, yapamıyorum, özür dilerim

Ne bu, ne içimde oluşan kötü hisler
Benim suçum değil,
Şanslı isem benim için bir şey değişmese bile
Bir gün biri onları suçlar, hesap sorar

0 Yorum:

Yorum Gönder