Bir Gün Geri


Bir gün geri dönmek için gitmedim ben hiç
Ama o yüzden kaldım, öyle günleri için başkalarının
Meğer günler takvimler doluymuş,
Kimsenin burda olası yokmuş ve de hiç olmamış
Olsun diyorum, ben de dönmedim nasılsa

Bazıları dönerim sandı, ciddiyetsizdiler zira
Son bir baktım hep giderken, öyle ya, gitmemek için.
Hani bir dudak büzülmesi bile fren sayılırdı,..
Beni döndürmek imkansızsa da, gitmeden durdurmak kolaydı;
Ben vardım, kalasım vardı, her şeyim vardı.
Asıl siz yoktunuz belki de, adım gittiye çıktı. 

Hal böyleyse gider Alptuğ, bırakın gitsin Alptuğ
Alıştım; kırgın olsam ne küskün olsam ne
Gün sonunda bir cekedim, bir beyaz arabam...
Gitmesem bile, sizinle miyim sanıyorsunuz, gitmedim mi çoktan?
Sahi, en son ne zaman mesaj attım? Bir noktada kesildi değil mi aramız, bu yüzden dönemem işte

"Gitti!" diyorsunuz ya siz sözümona... Hayır efendim;
Ben ya kovuldum, ya da hiç gelemedim bile.
Şimdi de yine gidiyorum, bir gün geri dönmemek için

,

0 Yorum:

Yorum Gönder