Hepki


Önce o sırtını döndü, sonra sırtı onu
Benim gibi bir şeydi, öncesi kırık 
Birkaç ışığın kapandığını bildi, içindendi
Sebepler artık, sebepler bile üzgün birer kişiydi.

Ölüm sizin için anca yaşandıktan sonra hüzünlü
Uzun bir ölmekteliği küçümsüyorsunuz insanlar
Üzülmek değil benim için,  acımak içinizdeki
Kırılsın istemem, aramızdaki utanç duvarı.

Bitiyorum insanlık, az kaldım, duy, var ise önemi
Önüne dön, işine bak, hepki gibi
Üzülerek belirtmeliyim, ölüyorsam bile;
Henüz sana somut, reel bir ceset vermeyeceğim.
Daha değil, daha çook burdayım
Kendim için değil ama... Keşke öyle olsaydı.

Laf kalabalığı geliyor sana,
Keşke kötü bir insan olsaydım diyorum bazen
Ya duyduklarına mecbur kalır ya haklı çıkardın
Kötü bir şey yapmış iyi biri,
Kötü bir şey olmuş iyi biri, 
Sadece biri olmak... Yoruyor. 

Biri için bile birinden öte olamadan,
Önce sırtımı dönüyorum, sırtım beni sonra
Önce kırılıyorum, sonra diye bir şey hiç olmadı

,

0 Yorum:

Yorum Gönder