Sarmaşık

Ölü çiçekler mi diktiler kalbimize, ne kadarı gerçekten bizim kaldı ki geçmişin? İz iken birilerinin hayatında, okunmayan adımızla neyi yaşadık ki?
Öksürmekte olan ve sadece çingeneler tarafından çalındığı müddetçe değer arz eden, inan bana yeterince paslı ve çürümüş bir inşaat demiri gibi hissediyorum, hani şu etrafı burgu olanlar...
Orada olmayıșım ortalığı ayağa kaldırırken oradalığımın da kimseyi ırgalamadığı bir yerde gibiyim.

-Saçlarımı okşar mısın, unuturlar belki dökülmeyi-

Ne olacak benim bu cam arkası hissedișim yanlarında dahi insanların? Kekreleștim ben bile, açası olan bir çiçektim kırk yılın başı; olmadı, tohumdan unutulmuștum. Dalları bir şeylerin önüne çıkmaktan başka işe yaramayıp budanmaya doyamayan, tek derdi sarmak, sarmalamak olan bir sarmaşık belki de.


0 Yorum:

Yorum Gönder