Küçük Hanım

Dökülür mü incileri hayatın çok sevmekten?
Film kopasıya dek bitmeyen nazenin bir ezgi gibi
Beklerken dudaklar arasından dökülmeyi.
O kadar iyi bir eylem olmayabilir mi sevmek?

Bizi bu düşünceye getiren, taş duvarların ıslak yüzlerine dayamak sırtımızı;
başka ihtimalimiz olmadı ki.
Suçlamayın n'olur küçük hanım;
nezdimde ya kaybetme korkusuna çıkıyor sevmek... ya kaybolmaya.

İnkar etmem, yine de çok istedim;
Çok çalıştım aksine inanmaya da...
Bulut değil mermiyim ben küçük hanım,
Kendimi bildim bileli düşüyorum işte.

Gitgide kaybediyor hızını yaşamak,
Tutku duymayı unuttum korkuya gebe
Ağırlaştı yüzdüğüm su, bulandı biraz daha
Her yeni arkadaşta, her aşkta

Her yer beyaz olmadıkça
Her yer siyah küçük hanım
Beni bu grilik yordu,
Sayende uyurum belki...

0 Yorum:

Yorum Gönder