Bir Yer Var

Bir yer var böyle çiçekli, daimi sıcak ve sessiz. Bir yer var işte orada... Orada denize kavuşursun, orada suçlaşmaz işte kimi ideallerin. Orda yargılayamazsın kendini, bir şeyler istediğin için kendinden nefret etmek hak getire. Oranın bir güneşi var sana bana, hepimize. Orada avutucu bir rüzgar var, yalnız kalmazsın. Orada hatırlarsın işte neymiş mutluluk, sevgi neymiş, yaşamaya niçin değermiş... Bir yer var ben oraya aitim, bir yer var ki mekan değil ama mekan olmaya en yakın biri. Bir yer var hep hatırlamak istersin.

Öyle bir yer var işte,
Kapısından bile giremeyeceğim,
Bir yer var,
Benim olmayan bir yer.

Benim bu yerin gölgesinde, asma yaprakları arasında, en bi'tenhasında, kaşlarımı toz sarasıya ve tek başıma... Benim bu yerin dipsiz bir kuyusunda... Bu alın yazımın kuytusunda. Ölesim var.

0 Yorum:

Yorum Gönder