Yirmi Üçün İlkinden


Titreyen bir şeyler var, öyle tane tane dökülen.
Bilmiyorum, bunca zaman sonra insan hiç yoksa sızlanmayı bir kenara bırakıyor tabii de
Zorlasan orada bir şey olduğu belli ya hani, buna takılıyor gönlüm
Vakur ve ketum da olsam farkındayım, dışarıdan öyle ya da böyle illa görünen şeylerin
Ama çok sular aktı üstünden, büyüdük sözüm ona, hayata uyup başka şeylere daldık, daha iyiyiz inan.
Aştım, farklı olurdu yoksa; hem tek bilen ben değilim bunu, belki de herkes bana uyuyor
Adını anmadığım onca kişi, onca olay, onca gün... Ben bir doğaçlama tutturmuşum, sevenlerim peşimden.
Yeminle o kadar bakmıyorum artık geçmişe, aklıma geliyor ve hala çok belki ama o kadar değil;
Biraz biraz geçişiyor korkum, eskiden olanları yeni insanlardan bekleyerek tetikte yaşamıyorum artık.
Hala bozuk olsa da uyku düzenim, giriyor gözüme uyku, kabuslarım sürse de kalkıp devam edebiliyorum.
Hüznümü ben inkar etsem bu yazı ele verir ama daha katlanılırım inan, yalandan da olsa eşlik ediyorum;
İyi ve güzel şeylere, mutluluklara. Bir benim için olan mutluluklarına alışamadım ama o da olur, kısmet.
İyi bile dayanıp toparladım, en azından o kadar belli etmiyorum, eğer buysa yani büyümek.

İnanabilirsen inan n'olur, sonuna geldik... Beni de inandır sonra.
Geride kaldı artık, başladık baştan. İttir beni, yola düşeyim, ittir ki gidelim.
Atlattık de artık, söz de yemin de, kalıntısı kalmasın eski intiharların.
Sürükle beni peşinden ite kaka, zorla devam ettir; duraksar ardıma bakarsam göz göze gelme, acıma sakın
Sarma beni, biraz sertçe ve bir ölüm gibi kabullendir artık bazı şeyleri
Ne kadar hala çocuk olduğumu biliyorum ben, ne kadar masum ve dayanaksız beklentilerimi yani;
Artık sabır gösterilemeyecek kadar çok yaralıyor içimdeki bunlar beni, olduğum gibi kabul etme.
Başka maceralara daldır unutayım, bir koşuşturma içinde herkes gibi, ne oldum diyemeden.
Bir bakayım kırk olmuşum, etrafımda sağlam kaleler, insanlarım, artık ait hissettiğim.

Yık gerekirse. Sadece yıkıntılardan sonra, orda kalacağını bileyim.
Ey dost, ey sevgili, ey her kimsen artık bu satırları dikkate alan.
En başımdan vur beni, en başımda bekle.

0 Yorum:

Yorum Gönder