Korkulu Şiir

Korkuyorum biliyor musun
Başkalarının da olabileceği yerlerden,
Arkamı dönmekten, köşe başlarından, denk gelmekten... 
İnsanlardan değil, onları görmekten korkuyorum.

Görünce sadece onları görmüyorum ki, beni düşürdükleri hali görüyorum, geçmişimi görüyorum, kalmamış güzellikler dahi acıtıyor görünce nasıl acıtmasın, hele oradan buraya bakınca... Ne kadar toparlasam da... Olduğum kadar kötü görünüyorum.

Nefesim kesiliyor görünce korkuyorum, öylece duruyorum neden durmayayım ki, kifayet etmiş mi daha önce kelimelerim, susuyorum. Her gördüğümde neden'li suallerle kendimi asıyorum; gözümü bırak, kalbimi kapatasım geliyor ama yapamıyorum. 

Kaçmak dediğin bir ağrı, arkandakinden kaçarsın; bense nerede olduklarını bilmiyorum, ne onların ne de...

Yaşamanın onda dokuzu kaçmaktır geçmişse konu, ben de kaçmaya başlayalı epey oldu. Saymadım baksana üstüm hep yara oldu, içimden dışıma kaçabilseydim kan olup.

Bir yerde kararacak gene gayrıihtiyari, aklımın ucuna bile gelmediği bir zaman -ölüm gibi tıpkı- göreceğim onları öyle alakasız, abuk bir yerde bir akşam üstü. Uzanacağım, hep artık geç olacak, iyi geceler dileyip toprak üstümü örtecek.

Korkuyorum okuyucu, durup dururken birden, bir yerde beni üzenleri görüyorum. Ölümü gör derler ya, belki de hep ona bakıyorum. 

0 Yorum:

Yorum Gönder