Kuru Şiir

Anlık bir merhametle sevme beni gece yarıları,
Ayakta bekleyecek halim yok kalbimde
Küçük harfle kurdum olmaz dediğim hayalleri
Sen miydin en küçüğü, sendeki ben mi?
Öğrenemedim hala gözlerimden ıslanmamayı
Bir kaşık ihtimalinde boğulmadan tok kalmayı

Giremeyeceğim bir kapının önünde büyümek gibiydi seni beklemek
Kaç defa yaşamadığımız günleri unuttuğuma inanmaya çalışırken buldum kendimi
İzsiz kesiklersin bileklerimde, akıp karaya vurdum gecelerce

Hipermetropumdur belki dedim, yok değil uzak dedim
Sana koştum ama imkansızdın koşu bandı sonu gibi 
Pencerelere küstüm, gün ışığından kıskandım seni
Kapandım karanlığa, burdasındır dedim, ben görmüyorumdur kesin.

Hiç olmamış bir seni bilmeden bekledim,
Bilirsem, sevmeyeceğini de bilirdim beni
Böylesi daha iyi aldırma, senin suçun değildi
Doğmamış çocuklar kadar masumsun, benle tanışmadıkça
Biraz da işime geliyor gelmemen, ya görünce gidersen
Yine de beklerim öyle, senli bir parça olsun yeter geçen vakitte
Hayal meyal bir mecalimsin

Gelmediğine, olmadığına kızmadım,
Kendimi sevemedim belki, senin kadar dahi
Varlığınken umudum, sana çektim, yoka karışıyorum üstümde kuruca yanan ümitsizliğinle.

Sen gelemedin bana, belki ben de olmadığım için. 


0 Yorum:

Yorum Gönder