Bu

Bölünüyor kalbimin asmaları inceden, yaraya kaçan boşlukları doldurur gibiyim; ruhum en azından üstünde suyun, kendime gülümsüyorum dahi bazen... Acemiyim belki de, hiç gıdıklamamış rüzgarlar, hiç ısıtmamış sanki daha önce güneş beni; çok yabancıyım aslında şimdime ama iyi anlaşacağımızı hissediyorum... Hisler bulvarında hoş bir ıslaklık, kayıp düşeceksem dahi güzel hissettiriyor anlıyor musun? Hep de bu var tabii doğru, aklı mesken tutan kötü ihtimal fikirleri dört bir yandan bilmem ne ederken zihnimi, anı yaşayıp mutlu olma dürtüsü dağıtıyor ortalığı ahlak şube polisi gibi...

Emin olmak gibi suni bir ihtiyacın hayat boyu limitlediği tüm gülümsemelerim öç almaya epey yakın sanki; neymiş acaba dolu dolu kendin olmak hali, düşünsene açarmışın yenice bir çiçek gibi... Dönüp yüzümü aitleşmeye başladığım o aydınlık tutulmasın bu defa ne olur, yoksa nasıl profesyonel derim kendime mutluluğu deneyimlemedikçe. İçimdeki ürkek ispinoza uzun uzun sarılan güzel düşlerin hepsi gerçek olsun ki azalsın yükü eski püskü onca şeyin.
Kızıl türkülerden soruyor adresimi hüzün, kırık kollarının bir şeylere artık yetemediğini anlayan ressamın buhranı dümdüz ediyor ansızın, yeşeren ve oldukça düşlenen arsamın kenarlarını. Ortasında İpek'ten bir koza ve içinde mutluluklar, bakıyorum ölmeyi bekliyoruz yarışırca.

Tam ortasındayım, dünyamı yaşanabilir kılmak başka dünyalar kurtarmaktan geçiyor gibi kısaca. Bunu yapabilecek gücüm olduğunu hissediyorum ama tek emin olmak paklar beni biliyorum.

0 Yorum:

Yorum Gönder