Kara Kaplı Defter

Ah benim kara kaplı defterim

Bak nasıl da yapayalnızız senle
Ne ifade ettiğimizi gördükten sonra hele
Nice dost dediklerimize
Artık bu kelimeden utanasıya dek

Keşke dürüst olsaydı insanlar benim kadar
Hakkımda düşündükleri başından belli olsaydı
Ben gerçeği pat küt söylediğimden kötüysem
Onlar yalan davrandığı, değer verir davrandığı
Oysa beni içten içe hakir, zayıf, acınası gördüklerinden
Kötü sayılmazlar mı? 

Sorun düşündükleri değil, yansıttıkları
Madem böyle düşünüyorsun, dost gibi yapma
Siktir git afedersin, sanki gideni durdurduk önce
Bir eksik bir fazla ne fark eder
Gözüme batıyor zaten artık insan denen

Anlamıyorsun okuyucu,
O kadar çok oldu ki gidenler kalanlar bile değil artık mevzu
Ben kendi verdiğim değere yanıyorum
Yine eski bir dostun dediği gibi "FAZLA" olana
Meğer dostluk o kadar da önemli bir şey değilmiş, yoldan geçen birine davranır gibi davransan yeriymiş, ben kaşındım.

Kime kendine verdiğin değeri verirsen yakarmış
Artık en iyi insanlara bile dolu dolu
Dostum diyemeyecek olmanın hüznü ile
Bitti ilan ediyorum. Bu şiirle birlikte çoğu şeyi. 

,

0 Yorum:

Yorum Gönder