Yükümser


Kendime gittim, kapıyı çaldım, kimse yok.
Benim de aklımın takılıp düştüğü şeyler oluyor
"Öyle olmasaydı" diyorum, "Nasıl olurdu?"
Üstelik de biliyorum okuyucu, daha iyi olmazdı. 
Yine de insanın bıçağı acabası cebinde... 

Bilmem kimle o konuşmayı yapmasaydık diyorum mesela, biliyorum ki o gün olmasa bir gün yapacaktık; o gün alttan alsam hadi, bir gün alamayacaktım... Yani belki de diyorum sorun hiçbir zaman yaşananlar değil de kişilerin ta kendileriydi; onlar onlardı, ben bendim. Kendimi mi kıracağım, o gün bıçaklamadılar diyelim sırtımdan, bugün kesin bıçaklayacaklardı. 

Bazen insan hatalı olmayı ister okuyucu, hani çok afedersin ama "Yedin bir halt, çek ceremesini." diye kendine yüklenmek çok daha kolaydır çünkü ama... Ya hiçbir şey yapmadıysan? Ben bu soruda takılı kalıyorum işte, bir bedel ödeme biçimi olarak yaşamaya devam etmek...

Hayır esas haksızlık da nerede biliyor musun? Hepsinin beni düşürdükleri halden beter olduğunu görsem, yalan yok iyi hissederim ama o kadar, düzelmez hiçbir şey.
Aslında iyiyim, mutluyum, her şey yolunda da... Zaten iyi zamanlarımızda dahi aklımızdan silinmeyen şeyler değil mi yük dediğin. 

0 Yorum:

Yorum Gönder